Hírek
2023. Január 26. 18:37, csütörtök | PR
Díjat nyert a VALMAR #challenge
![Díjat nyert a VALMAR #challenge](/external/image_cache/1/1/a/11a916e2ad6bbf3d5bed9a2b6bec4beb.jpg)
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala.
A Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó és a STABILO írószergyártó kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.
Január végén adták át a budapesti „EXTRA” szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „social - TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amely a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült.
A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.
„Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is” – mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.
Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta: „A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!”
A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.
A kampányról bővebben az alábbi linken lehet tájékozódni: https://lounge.hu/munkaink/stabilo-szinezz-szavakkal-205
Ezek érdekelhetnek még
2024. Július 10. 14:19, szerda | PR
K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás
már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén
2024. Július 09. 11:57, kedd | PR
K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok
a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal
2024. Július 05. 13:34, péntek | PR
K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket
a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését
2024. Június 19. 15:29, szerda | PR
Csokoládégyárat őriznek és takarítanak
Többkörös pályázaton ismét el nyerte a szerencsi és a miskolci Nestlé gyártelepek takarítását, biztonsági őrzését és a létesítmények külterületeinek gondozását a Jánosik és Társai Kft.