Hírek
2021. November 10. 18:27, szerda | PR
Különleges helyszínen veszett el a kontroll a BrandFestivalon
Teltházzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg.
A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.
A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi. A kitelepülés célja, hogy különleges szimulációkon keresztül mutassa be a résztvevőknek a kontrollváltozás különböző állapotait, illetve megfigyelje, miként reagálnak a váratlan helyzetbe kerülők. Az Internet Hungary-n debütáló installáció, igazodva a kreatív környezethez és a nem mindennapi helyszínhez, új elemekkel bővült a BrandFestivalra.
A nemzetközi sztárelőadók és hazai vállalatvezetők mellett az ügynökségcsoport médiaigazgatója, Hidvégi Krisztina, illetve a csoport reputációs menedzsere, Juhász Diána is előadást tartottak a Munkadinamika kutatásról, a kontroll megváltozásának munkavállalók életére gyakorolt hatásáról. Az előadók kiemelték, hogy a moziterem, mint prezentációs helyszín különleges élményt jelentett számukra, hiszen szakmai eseményeken ritkán adatik meg, hogy a hollywoodi filmek közegében jelenjenek meg a kommunikációs szakma „hősei”. Az elmúlt időszak „konferenciamentessége” után újrainduló szakmai tudáscsere újabb állomásán a kapcsolatépítés beindulása mellett a pandémiás időszak utáni tudásszomj és tanulási vágy is érzékelhető volt: minden előadás és panelbeszélgetés teltházzal zajlott.
A BrandFestival és a kontrollszimulátor legjobb pillanatait felvillantó videó megtekinthető a Lounge Group Youtube-csatornáján.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | PR
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Október 21. 12:08, hétfő | PR
Már tizenévesen elkezd befektetni és megtakarítani a Z generáció
óriásit ugrott a felelős alapok kezelt vagyona
2024. Október 14. 10:53, hétfő | PR
Tudásbázis és TikTok pénztanár különdíj várja a versenyzőket
15. évfordulójához érkezett a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.