Hírek
2025. Január 11. 09:14, szombat | Életmód
Leállások lesznek az OTP-nél
Rendszerfejlesztési okokból egyes szolgáltatáscsoportokon belül csak részlegesen lesznek elérhetők egyes funkciók az OTP Banknál több januári és februári időpontban.
Az OTP Bank az előre tervezett bankszünnapokról tájékoztatást közlő internetes oldalán új információkat tett közzé tervezett részleges szolgáltatás-kiesésekről. Ezek alapján a következő napokon lesznek leállások a pénzintézetnél:
2025. február 7-8.
Fejlesztési okokból 2025. február 7-én 21 órától várhatóan február 8-án hajnali 01:30-ig az online számlanyitás és szerződéskötés, illetve minden olyan digitális szolgáltatás, amely elkészült dokumentumot vagy kivonatot jelenít meg, nem lesz elérhető.
2025. február 2.
Fejlesztési okokból 2025. február 2-án 0 órától várhatóan hajnali 5 óráig a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetők:
internetbank,
mobilbank,
eBIZ szolgáltatás,
Electra alkalmazás,
SmartBróker alkalmazás,
Vámpénztári rendszer,
illetve a befektetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó funkciók.
2025. január 19.
Fejlesztési okokból 2025. január 19-én 0:00 órától hajnali 2:00 óráig a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetők:
internetbank,
mobilbank,
eBIZ szolgáltatás,
Electra alkalmazás,
SmartBróker alkalmazás,
Vámpénztári rendszer,
illetve a befektetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó funkciók.
2025. január 12.
Fejlesztési okokból 2025. január 12-én 18:00 órától 22:00 óráig a vállalkozói online számlanyitás folyamat, illetve a vállalati ügyfelekhez kapcsolódó természetes személyek online azonosítása nem lesz elérhető.
Nemrégiben újabb funkcióval bővült az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálata. A bank ezért újabb funkcióval bővítette a Contact Center szolgáltatását, hogy ezen a csatornán is a legkorszerűbb technológiával járuljon hozzá az ügyfelek elégedettségéhez.
Az OTP Asszisztens szolgáltatásait három vonalon
a Hitelinformációs Vonalon,
a Bankkártya Helpdesken,
valamint a Központi Információs Vonalon érhetik el az ügyfelek.
Ezeket tárcsázva a telefonálók a hagyományos menüstruktúra helyett az OTP Asszisztens kérdéseire válaszolva, saját szavaikkal megfogalmazva azonosíthatják magukat és adhatják meg a hívásuk témáját.
Ezután az OTP Asszisztens az illetékes, megfelelő tapasztalattal és tudással rendelkező ügyintézőhöz kapcsolja őt. Az ügyfél így könnyebben és gyorsabban juthat el a megfelelő segítséghez, az ügyintéző pedig felkészülten várhatja a hívást.Ha az ügyfél sikeresen azonosította magát az ügyintéző kapcsolása előtt, akkor a konkrét probléma megoldásával telhet a teljes beszélgetés. További újdonságot jelentett, hogy már van átjárás az OTP Asszisztens szolgáltatással működő vonalak között, vagyis ha a felismert témakör egy másik vonal tematikájába jobban illik, akkor a megadott nyitvatartási időkön belül még az ügyintéző kapcsolása előtt, újratárcsázás nélkül sor kerül a hívás átirányítására.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 26. 07:00, vasárnap | Életmód
Természetfilmek és fotók érkeznek Veszprémbe - Bemutatkozik a Planet Lens nemzetközi filmfesztivál
Nevében és tartalmában is megújul a Nemzetközi Természet- és Környezetvédelmi Filmfesztivál, amelyet Planet Lens néven, Veszprémben rendeznek meg májusban
2025. Január 25. 06:00, szombat | Életmód
24 óra alatt 5-13 Celsius-fokkal lett melegebb
Az ország döntő részén 24 óra alatt 5-13 fokkal lett melegebb csütörtökön, mint az előző napokban - közölte a HungaroMet Zrt. a Facebook-oldalán pénteken.
2025. Január 24. 07:41, péntek | Életmód
A Wizz Air 62,8 millió utast szállított 2024-ben
A Wizz Air légitársaság 2024-ben újra megdöntötte saját utasforgalmi rekordját és 63 millió utast szállított csaknem 300 ezer járaton, a járatok száma 23 százalékkal nőtt 2023-hoz képest