Hírek
2011. Október 27. 14:17, csütörtök |
Belföld
Forrás: OrientPress
Nem privatizálják a postákat
Versenybe száll a multikkal a Magyar Posta Zrt. a postai piac 2013-as megnyitása után – mondta Geszti László, a társaság vezérigazgatója a Magyar Nemzetnek. Elmondta: a vidéki postákat nem adják bérbe, nem privatizálják.
Az üzemeltetést fogják átadni, az infrastruktúra, a berendezések, az ingatlan és minden más a posta tulajdonában marad. A Magyar Posta Zrt. üzemeltetési szerződést köt a hivatalokat kézben tartókkal. A társaság által elvárt és meghatározott feladatok elvégzéséért az anyavállalat fizet majd üzemeltetési díjat, ugyanakkor egyéb tevékenységekből pluszbevételre is szert tehet a vállalkozó.A cél az, hogy a postahely üzemeltetőjét is érdekeltté tegyék abban, hogy gazdaságosan bánjon az erőforrásokkal, esetleg nyereséget termeljen. A vezérigazgató elmondta azt is, hogy a társaságnál egyfajta kultúraváltásra készülnek, és a céljuk az, hogy a piacon verjék meg versenytársaikat.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink