Városlista
2024. július 27, szombat - Olga

Hírek

2011. December 19. 14:23, hétfő | Belföld
Forrás: Stop.hu/Autolabor.hu

Teszt: Ford Focus SCTi MS Design - Amikor az egoizmus megbocsátható - VIDEÓ

Teszt: Ford Focus SCTi MS Design - Amikor az egoizmus megbocsátható - VIDEÓ

182 lóerővel és méregdrága optikai tuninggal próbáltuk a legújabb Ford Focust.

Az új Focust leginkább egy kedves, fiatal lányhoz lehetne hasonlítani, aki eszével és szorgalmával mindenkit lenyűgözött az általános iskolában. A középiskolai évek alatt továbbra is szépen teljesített, viszont lassan elkezdte felismerte az erényeit is. Ráadásul mivel időközben feltűnően csinos is lett, a fiúktól kapott rengeteg bók még tovább hizlalta az egóját. Hamarosan aztán rájött, hogy fölöslegesen próbál megfelelni minden elvárásnak, hiszen egyedülálló bája és kiemelkedő tulajdonságai miatt már így is sorban állnak érte a pasik.

Egy őszinte világban a Focus sajtóanyaga bizonyára így kezdődne: "igen, van, amiben jobb a konkurencia, de úgyis meg fogtok venni, mivel amit én tudok, azt senki más nem csinálja utánam". Ezzel az önbizalom-hiányosnak egyáltalán nem nevezhető kijelentéssel viszont akadna egy probléma. A vásárlók az ilyen hozzáállást jellemzően csak a prémium márkáktól fogadják el. Ráadásul az alsó-középkategória tipikusan az az osztály, ahol mindenki megfizethető áron szeretne nagyautós térkínálatot, magas felszereltséget, prémium minőséget, na meg persze kisautós fogyasztást. Vagy mégsem? Mindenesetre ebből a listából a tervezőgárda önkényesen kihúzott egy tételt, és reménykedtek, hogy azt senki nem hiányolja majd.

Az erősebb, turbós 1.6-os egyértelműen a környezetvédő-fogyasztáscsökkentő "downsizing" kiskapuja. A 150 lóerős változatról még elhiszem, hogy a korábbi szívó kétliterest helyettesíti, de 182 ló az több, mint amit az első generációs ST tudott. Tempósabb rajtnál nem is kíméli a gumikat, amik ilyenkor még másodikban is képesek voltak elpattogni. Emellett komoly csalódást okoz azoknak, akik a nagy nyomaték és a rugalmasság miatt kardoskodtak a dízelek mellett. A 240 Nm papíron kicsivel ugyan, de elmarad a hasonló hengerűrtartalmú dízelek nyomatékához képest, viszont rugalmasságban már nincs miért szégyenkeznie. A közlekedési szabályok keretein belül garantáltan nem lesz olyan helyzet, amikor ne tudna dinamikusan kigyorsítani.

A tesztet tovább olvashatja az Autolabor.hu oldalon.

Címkék: Ford Focus

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 27. 06:00, szombat | Belföld

Mélyponton a születésszám

Az előzetes adatok szerint 2024 júniusában 6040 gyermek született és 8863 ember halt meg; 2023 júniusához képest a születések száma 17, a halálozásoké 5,9, a házasságkötéseké pedig 14 százalékkal csökkent

2024. Július 27. 06:00, szombat | Belföld

Orbán Viktor Románia miniszterelnökével tárgyalt a kétoldalú kapcsolatokról és a román schengeni tagságról

Orbán Viktor miniszterelnök tavalyi tárgyalásukat követően idén is megbeszélést folytatott Bukarestben Marcel Ciolacu román kormányfővel - tájékoztatta az MTI-t Havasi Bertalan, a Miniszterelnöki Sajtóirodát irányító helyettes államti

2024. Július 27. 06:00, szombat | Belföld

Gulyás Gergely: Ukrajna azokat zsarolja a kőolajszállítás leállításával, akik következetesen kiállnak a béketárgyalások mellett

Ukrajna Magyarországot és Szlovákiát, azokat az országokat zsarolja a kőolajszállítás leállításával, amelyek következetesen kiállnak az azonnali tűzszünet és a béketárgyalások mellett

2024. Július 27. 06:00, szombat | Belföld

KSH: a benzin 6, a dízel 1 forinttal olcsóbb, mint a szomszédos országokban

Az EU Weekly Oil Bulletin legfrissebb adatai alapján Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 610 forint volt, ami 6 forinttal alacsonyabb a szomszédos országok átlagértékénél.